
Grana Natura
Brand stratégia a digitálna marketingová kampaň

Zadanie
Dokonalá stratégia je ako dokonalý croissant – má niekoľko do zlatista vymakaných vrstiev a v jej srdci narazíš na sladký argument, ktorý ťa prinúti poddať sa jej. 😊
Pre nášho klienta GRANA natura sme jednu takú napiekli... a to rovno naprieč troma krajinami. 😊 To všetko preto, aby si tieto lahodné croissanty vyrábané z materského kvásku priamo u nás na Slovensku, našli cestu aj k tvojim chuťovým pohárikom.
Hlavný claim kampane znie: „To pravé máš vždy nablízku“ – pretože, keď je po ruke ten pravý parťák/croissant, je to za každých okolností dokonalá chvíľa. Croissanty od GRANY sú takí malí hrdinovia každého dňa. Ráno ku káve, na desiatu ako povzbudenie, na obed ako sladká bodka a na večeru ako taký malý kalorický prehrešok k telke.
Kamkoľvek pôjdeš, GRANA natura môže ísť s tebou.
A presne tento „vibe“ sme chceli preniesť do duše samotnej značky. Vytvorili sme koncept, ktorý funguje rovnako dobre na Slovensku, v Česku aj v Poľsku.
👉 zadefinovali sme tone of voice (priateľský, ľudský, hravý),
👉 dali sme vizuálom autentickosť všedných dní, ľahkosť a prirodzenosť,
👉 vymysleli sme obsah na Facebook/Instagram/Tik Tok, ktorý ťa zastaví v scrollovaní a nasmeruje priamo do najbližšieho obchodu, kde nájdeš svoju novú závislosť - croissant od GRANY.
Čo to pre klienta znamená v číslach?
👉 Priemerný mesačný dosah reklám: 250 000 videní.
👉 Nárast predaja o 74%.
