
Utafor.sk
Internetový obchod so skladovým systémom a automatizáciou procesov

+443%
nárasttržieb
35%
rýchlosťvybavenia objednávok
Zadanie
S chlapcami z Utaforu sme dlhodobí partneri. Naša spolupráca začala projektom Armyvypredaj.sk, kde sme prvýkrát dostali šancu rozbehnúť ich marketing, a zvýšiť tak obraty tohto eshopu. Narážali sme však na limity vtedajšieho eshopového riešenia, ktoré bránilo značke v ďalšej expanzii. Po dlhej analýze a zvažovaní všetkých možností, sme sa nakoniec spoločne rozhodli pre celkový rebranding a vytvorili sme úplne novú (ešte lepšiu) značku. Zrodil sa UTAFOR. Hlavnými technickými cieľmi nového eshopu boli: zvýšenie rýchlosti, zefektívnenie vybavovania objednávok a automatizácia procesov. Samozrejmosťou bola popritom kampaň, ktorá komunikovala prechod z Armyvyredaj.sk na Utafor.sk, a to tak, aby sme neprišli o starých, a zároveň, aby sme získali nových zákazníkov.
Design
Armádny a outdoorový eshop by sa chcel najradšej zamaskovať, no to sme nemohli dovoliť Eshop predsa musí predávať, takže sme sa sústredili na hlavné bannery, produkty a výrazné CTA prvky. Grafikae-shopu, od fontov cez ilustračné fotky, farby či slogany, zavedie návštevníka do sveta akcie, energie a bádania. Základná farba eshopu - khaki zelená - zas podčiarkuje charakter brandu.
Shop
Utafor beží kompletne na Mi Shope. Keďže náš e-commerce systém má v sebe pokročilý modul na fakturácie, integrovaný skladový systém a napojenie na dopravcov, zákazník vie vybavovať objednávku na pár klikov alebo skenov. Prečo skenov? Mi Shop dokáže vybaviť vašu objednávku skenovaním EAN kódov, a tak bráni chybovosti a zvyšuje efektivitu.
Funkcionalita
Množstvo funkcionalít na mieru. Aj to je nový eshop utafor.sk. Keďže celý proces vybavenia objednávky, skladov, fakturácie a všetkého možného aj nemožného prebieha priamo v eshope, museli sme ho tomu aj prispôsobiť. Pre efektívne odlíšenie produktov sme pripravili modul na sady produktov, kde si zákazník môže produkt vyskladať, a taktiež ho synchronizovať so skladom. Pri tak veľkom množstve produktov rôznych farieb a veľkostí, bolo zároveň kľúčom vyriešiť efektívne filtrovanie a vyhľadávanie. Najnovšie v e-shope pribudol aj vernostný systém, ktorý prinesie zákazníkom ďalšie benefity.
Napojenia
Keďže zákazník stále prevádzkuje 2 eshopy, integrovali sme objednávky z eshopového systému webareal do Mi Shopu, vďaka čomu môže vybavovať objednávky pre oba eshopy v jednej administrácii. Účtovníctvo klientovi spravuje externá firma, pripravili sme preto export faktúr pre MK SOFT. A čo napojenia na kuriérske služby? Tie sú dnes bežné. Vyšší level je ale automatické objednávanie dopravy a, pri vyzdvihnutí balíka zákazníkom, využívanie automatického vystavenia faktúry. Celkom praktické, však?
Naša spolupráca s Utaforom ani po tomto zadaní nekončí, kujeme spolu ďalšie ambiciózne plány.
Pred tým sme spolupracovali s viacerými spoločnosťami, no väčšinou to skončilo na komunikácii a nesplnených sľuboch či na obmedzenej ponuke služieb. S MI:SU Design sme začali nastavením kampaní v Google Ads a postupne sme využili celý full servis, ktorý ponúkajú. Na spolupráci si najviac vážime promptný prístup a fungujúcu komunikáciu s pracovníkmi aj vedením firmy.
Daniel Ildža
konateľtržieb
pomer
objednávok

