Utafor - Sociálne siete
Správa sociálnych sietí pre UTAFOR
78,17%
nárastnákupov
57,31%
nárastinterakcií
Zadanie
Začalo to pred rokmi Armyvýpredajom a pokračuje to dodnes UTAFOROM. Úspešne sme zvládli nedávny rebranding a repozicioning značky, v rámci ktorého dostala refresh aj komunikácia na sociálnych sieťach. Pod našou taktovkou vyrástla Facebook stránka UTAFOR už na viac ako 10 000 sledujúcich. A čo je najlepšie, nejde len o pasívnych konzumentov obsahu, ale o aktívnych fanúšikov, ktorí tvoria komunitu nadšencov outdooru. Tak sa rodí LOVEBRAND.
UTAFOR ide každým mesiacom hore, a to aj vďaka voľnej ruke, ktorú nám klient dáva pri tvorbe reklamných kampaní. Za posledný kvartál roku 2023 sa nám spolu podarilo:
• osloviť 82 528 unikátnych používateľov,
• dostať PNO (percentuálny podiel nákladov na obrate) na skvelých 8% (pre lepšiu predstavu: všeobecne môžeme povedať, že ak je vaša marža od 30-50%, tak úspešné PNO bude do hodnoty max. 25% - čím nižšie, tým lepšie).
Ak to porovnáme s rovnakým obdobím minulého roka, tak vidíme:
• 57,31% nárast interakcií s príspevkami,
• 110% nárast preklikov do e-shopu z reklamy na Facebooku,
• 78,17% nárast nákupov v e-shope skrz reklamu na Facebooku,
• o 13% nižšiu cenu za nákup,
• o 144,40% vyššiu hodnotu konverzií/nákupov.
A ešte ani zďaleka nekončíme.
Pred tým sme spolupracovali s viacerými spoločnosťami, no väčšinou to skončilo na komunikácii a nesplnených sľuboch či na obmedzenej ponuke služieb. S MI:SU Design sme začali nastavením kampaní v Google Ads a postupne sme využili celý full servis, ktorý ponúkajú. Na spolupráci si najviac vážime promptný prístup a fungujúcu komunikáciu s pracovníkmi aj vedením firmy.
Daniel Ildža
konateľnákupov
interakcií
do e-shopu