Pokračujeme v sérii o sociálnych sieťach. Dnes sa pozrieme na sociálnu sieť Instagram a na dôvody, prečo si tam založiť firemný účet. Odpovieme aj na častú otázku. Naozaj potrebuje Vaša firma účet na Instagrame?
Mnoho firiem si myslí, že ak majú profil na Facebooku, musia ho mať aj na Instagrame. Nie je to pravda. Ak si zaplatíte reklamu na Facebooku, môže sa zobraziť aj na Instagrame a to bez toho, aby ste tam mali založený profil.
Profil na Instagrame si zakladajte, ak viete ponúknuť vizuálne príťažlivý obsah. Pridávať môžete obrázky alebo krátke videá. Výborne funguje aj IG TV, kde viete pridať dlhšie video a ponúknuť tak originálny obsah. Odporúčame pridávať návody, tipy a novinky Vašej firmy. Budete pôsobiť ako skutočný odborník vo fachu. Skvelé je, že všetko môžete jedným kliknutím automaticky zdieľať aj na Facebooku. Dve muchy jednou ranou, dva príspevky jedným kliknutím.
Instagram je ideálny, ak podnikáte v segmente módy, jedla, umenia, fotografie alebo predávate exkluzívny tovar. Výborný je, ak chcete osloviť mladšiu generáciu a najmä ženy. Pridávať by ste mali častejšie ako na Facebooku, inak Vám rýchlo klesne dosah. Nezabudnite na to, že Instagram “skrolujú” ľudia najmä keď si krátia čas. Preto by vaše príspevky mali zaujať na prvý pohľad. Nezahlcujte ľudí dlhým popisom. K popisu dajte vždy aj relevantné hashtagy. Ľudia Vás vďaka nim môžu objaviť.
V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám so založením účtu pomôžeme a môžeme pre Vás vypracovať publikačný plán alebo spravovať Váš účet. A Vy ušetrený čas môžete venovať svojmu biznisu.