Kľúčové slovo (keyword alebo focus keyword) je slovo alebo fráza, ktorú ľudia googlia. Je to slovo alebo fráza, ktorá presne vystihuje Vašu stránku alebo tému článku, ktorý píšete. Vy chcete, aby ľudia cez toto slovo vygooglili práve Vašu stránku. Práve preto, pre tieto “kľúčové slová” ďalej upravujete a prispôsobujete obsah webu.
“Kľúčové slovo” automaticky neznamená, že sa skladá iba z jedného slova. Kľúčové slová sa môžu skladať z jedného alebo viacerých slov. Často sú to frázy alebo dokonca celé vety (otázky).
Najprv sa spýtajte samých seba:
Možno máte eshop, ktorý predáva prírodné krémy. Vaše hlavné kľúčové slovo je teda - prírodný krém. Presne odráža to, čo na Vašej stránke návštevníci nájdu. Možno chcete, aby Vás vygooglili aj pod frázami “krém na citlivú pleť” alebo “prírodný hydratačný krém”. Kľúčové slová sa Vám postupne črtajú.
Možno sa pýtate: “Zhodujú sa moje slová s tým, čo moji zákazníci na Google hľadajú? Čo ešte ľudia googlia? Kedy by ma mohli nájsť?” Google poradí…
Stačí ak do google dáte vyhľadávať Vašu frázu a google Vám poradí čo ešte ohľadom tejto frázy ľudia najčastejšie vyhľadávajú.
Teraz máte za sebou prvú malú analýzu kľúčových slov. Nezabudnite tieto slová používať na webe v nadpisoch a textoch.
SEO to nie sú len kľúčové slová. Je to proces analýzy a následných úprav obsahu webovej stránky ako aj html kódu. SEO je malá veda, ktorú máme v malíčku. Preto sa na nás neváhajte obrátiť. Pomôžeme Vám aj s analýzou kľúčových slov. Poradíme Vám, ako ich používať na webe. Spoločne predbehneme Vašu konkurenciu.