2019-11-08 08:19

Mala by mať Vaša firma YouTube firemný účet?

twitter

Na YouTube sa často zabúda. A pritom je skvelý na zaujatie zákazníkov, budovanie povedomia o značke a tiež na vytváranie ďalšieho zaujímavého obsahu, ktorý dokážete zdieľať napríklad na facebooku alebo priamo na webe! 

Žijeme v rýchlej dobe a preto miesto čítania dlhého článku, dnes ľudia uprednostnia video alebo podcast, ktoré si pustia pokojne aj popri inej práci. Práve na YouTube viete takýto obsah pridať. Nehovoriac o tom, že vďaka videu vedia ľudia informácie nasať rýchlejšie a tiež o tom, že vo videu viete Váš produkt ukázať detailnejsie, zaujímavejšie a realistickejšie ako na fotkách. 

Na YouTube môžete pridať čokolvek. Video môže byť dlhé aj krátke. Ukážte použitie vášho produktu, ukážte jeho detaily, popíšte možnosti. Rozprávajte o problematike ktorej sa venujete, šírte tipy. Video nezabudnite zdieľať na Facebooku. 

Nebojte sa toho, že potrebujete profesionálne vybavenie a zmáknutú post produkciu. Na natočenie videa Vám stačí smartfón a na strihanie aj aplikácia. Niektoré videá nie je nutné strihať. Nepotrebujete pridávať často. Stačí raz za čas, keď máte nápad na zaujímavé video. Do popisu videa nezabudnite dať odkaz na web alebo priamo na produkt.

Našich klientov sa snažíme posmeliť, aby sa nebáli tvoriť aj video obsah. nerobí to veľa firiem a pre ľudí je to niečo iné ako bežné obrázky alebo dlhé statusy. Nemusíte byť rodený moderátor. Dôležité je, že je video autentické, že ste na ňom vy, majiteľ firmy a hovoríte priamo na zákazníka. 

Vplyv na predaje zaskočil aj nás. Náš klient v jednom takomto videu ukázal novinky na sklade. Výsledok? 5 nákupov na eshope z prekliku z videa.  A platená reklama? Môžete ju zapnúť aj na YouTube video.

Pamätajte ale, dôležité je spraviť si na komunikáciu cez dostupné kanály čas. Dobré je vyhradiť si každý deň aspoň trochu času a vytvoriť tak u svojich followerov určitý návyk príjmu vášho obsahu. A koľko sociálnych sieti potrebujete? Zamerajte sa na jednu alebo dve a snažte sa tvoriť obsah často a kvalitne. V tomto prípade menej, môže byť viac. 

Ísť späť

VII.časť: Vyberáme sociálnu sieť pre firmu. YouTube.
Používame anonymizované súbory cookie, aby sme Vám poskytli najlepší zážitok z našej stránky a ochránili vaše osobné údaje. Ak budete pokračovať, povoľujete tým prijatie všetkých súborov cookie na stránke spoločnosti MI:SU Design.Viac informácii
OK