2019-02-26 09:28

Prípadová štúdia: Červená ti pristane!

Aj vy patríte k ľuďom, ktorí newsletterom už neveria? Dnes sme si pre Vás pripravili prípadovú štúdiu, ktorá Vás možno presvedčí o opaku. Podľa nás má zaujímavý newsletter stále silu. Dôkazom je kampaň, ktorú sme vytvorili pre klienta, ktorý má e-shop s dámskymi šatami.  

Náš klient, tak ako možno ani Vy, neveril v silu newslettra. Newsletter posiela každý týždeň a zostavuje si ho sám. Posiela ho skôr pro forma, bez očakávania výsledkov. Presvedčili sme ho, aby nám dal šancu ukázať mu, že správne zostavený newsletter môže pozitívne ovplyvniť predaje na eshope.

Valentín sa blížil a my sme sa rozhodli podporiť predaje na eshope zaujímavou kampaňou. Na mušku sme si vzali červené šaty a posolstvom kampane sme nešli po láske a randení, ale zamerali sme sa na sebavedomie žien a hlásali: “Červená ti pristane! Nielen na Valentína.” Na všetky červené šaty sme dali zľavu 14%.

Záležať sme si dali najmä na predmete newslettera, grafike, ktorú sme ladili do červena a niekoľkokrát sme zopakovali "call to action" tlačítko. Newsletter sme podporili aj postom na facebooku, zmenou cover fotky na facebooku a zmenou slideru na stránke.

Výsledky sme porovnávali s týždňom pred akciou a boli prekvapujúce.

  • Open rate newslettera sa zvýšil z priemerných 19% na 39,6%.
  • Click rate z 4,8% na 12,3%.
  • Miera okamžitých odchodov klesla z 57% na 50%.

Email patril k plnohodnotným sprostredkovateľom návštev na webe a aj keď Facebook stále viedol, podarilo sa nám predbehnúť Instagram aj Google Ads.

30.1.-5.2.2019   6.2.-13.2.2019
m.facebook.com   m.facebook.com
facebook.com   facebook.com
I.facebook.com   I.facebook.com
Im.facebook.com   Im.facebook.com
instagram.com   mail.azet.sk
mail.azet.sk   I.instagram.sk
I.instagram.sk   mail.google.com
mail.centrum.sk   mail.centrum.sk
googleads  moja.tatrabanka.sk
moja.tatrabanka.sk   email.seznam.cz

 

Určite sa teraz pýtate, ako na tom boli predaje. Predaje sa nám tiež podarilo úspešne zvýšiť a bolo jasné, že kampaň publikum zaujala.

  • Červené šaty, patrili k najpredávanejším produktom týždňa.
  • Predali sme o 50% viac červených šiat.
  • Celková hodnota objednávok sa zvýšila o 41%.
  • Hodnota objednávok, ktoré pochádzajú z newslettera sa zvýšila o až o 61%.

Táto kampaň je pre nás dôkazom, že správne zostavený a dobre zacielený newsletter môže mať pomerne veľký vplyv na obrat eshopu. Nepodceňujte newsletter, stále patrí k silným marketingovým kanálom. Ak si neviete dať s newsletterom rady, obráťte sa na nás. S prípravou kampane Vám radi pomôžeme.

Ísť späť

Prípadová štúdia: Červená ti pristane!
Používame anonymizované súbory cookie, aby sme Vám poskytli najlepší zážitok z našej stránky a ochránili vaše osobné údaje. Ak budete pokračovať, povoľujete tým prijatie všetkých súborov cookie na stránke spoločnosti MI:SU Design.Viac informácii
OK