Keď sa spojí dobrá téma s pútavo napísaným textom vznikne PR článok, ktorý ľudia prirodzene čítajú. Článok, ktorý sme napísali pre Bábätkovo bol o 6250% úspešnejší než iné PR články na TOPkách!
Bežný reklamný PR článok na topky.sk má priemernú čítanosť 1500 až 2500 krát. Článok s Jasminou mal čítanosť po 6 dňoch 35.000 krát a k dnešnému dňu prekročil už má viac ako 40 000. Článok, ktorý sme pripravili je teda o 6250% úspešnejší než iné PR články na TOPkách!
Je škoda, že si klient nepriplatil viral seeding - prezdieľanie článku Facebooku topiek. Predpokladáme, že čitateľnosť článku by bola ešte vyššia a v tomto prípade, by sa viral seeding mohol naozaj oplatiť.
Klient neskôr využil aj promo cez Strossle - program, ktorý zobrazuje článok v reklamnom priestore odporúčaných článkoch.
V rámci systému Strossle, bol článok najúspešnejší, čo sa klikanosti týka v mesiaci Apríl. Oproti priemeru bolo CTR lepšie o 896%, druhý naj článok v poradí mal CTR o 400% lepšie ako priemer.
PR článok hodnotíme veľmi pozitívne z hľadiska budovania povedomia značky Bábätkovo. V čase, keď bol spustený článok sme si všimli masívny nárast vyhľadávania značiek v Google (info z Google Trends). Peak bol dosiahnutý až keď príspevok uverejnila Jasmina Alagič na svojich sieťach.
Kombinácia influencera, článku a Strossle spôsobila to, že v priebehu týždňa stúplo vyhľadávanie značiek kočíkov na Slovensku. V rámci kategórie kočíkov na Heureke sa dostali prezentované kočíky do TOP 50 vyhľadávaných kočíkov.
Kampaň výrazne pomohla zvýšiť povedomie o značke a predajni Bábetkovo a dosiahli sme fantastické výsledky, ktoré môžu mať vplyv na budúce predaje v obchode Bábetkovo.